onsdag 25 mars 2009

Lillbrorsan är hemma igen

Här är vi alltså samlade hela bunten igen. Emil har ju varit två år i Tyskland som missionär, men är nu hemma för att förgylla våra liv. Under dessa två år har vi endast haft frekvent mailkontakt
och sporadisk (2 ggr/år) kontakt via telefon då vi fått njuta av lite broken-swedish. Dock ska han få lite cred med tanke på hur snabbt han kommit tillbaka till svenskan. Starkt jobbat.

Ni ser på bilden att Felix hänger upp-och-ner. Han ville inte vara med, men det ville jag och de andra. Och är man så liten som han är så finns det inte mycket att säga till om.

På bilden har vi också fyra generationer kvinnor i familjen - mormor och mamma Margareta, mamma Annya, dotter och mamma Johanna, och sedan barnen Stella, Felix och Kasper (Spapper).

I övrigt kan det vara kul att uppmärksamma er läsare på att, som Evelina sa, det är Charlotta och ett gäng blondiner. Vissa har verkligen valt rätt sällskap!

Vad gäller mitt lov så är det full rulle ändå. Igår satt jag i skolan och läste lite fastighetsrätt för att förbereda mig inför nästa måndag. Det kan tyckas seriöst. Och ja, det känns lite mer seriöst för mig i och med att jag nu lär mer för framtiden än för att klara kursen.

Matchen som spelades förra lördagen vann vi, så nu till helgen blir det kval mot Huddinge FC. Kolla in stockholmibk.se för tid och plats.

Annars, väl mött!

Inga kommentarer: