fredag 17 juni 2011

När allting började

3,5 år är väl så där lagom ojämnt för att man ska uppmärksamma det på en blogg. I onsdags var det 3,5 år sedan vi gifte oss. Det var då vi på allvar började försöka skapa våra liv tillsammans. Vi har en lång bit kvar, mycket att uppleva och ännu mer att lära. Men jag känner ändå att vi har kommit en bit på vägen. Jag är mycket gladare idag över att vara gift med Christian än vad jag var på vår bröllopsdag. Nu har jag fått se en del av det vi kan göra tillsammans, och det är fantastiskt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till er!! Hoppas brödrosten fortf håller ;)
kramar Karolina

AG sa...

fint:) jag känner samma sak med Isak - det är fantastiskt att det går uppåt ständigt och att den underbara bröllopsdagen inte var äktenskapets höjdpunkt... grattis! :)

Marita sa...

Så lika ni ser ut att vara på bilden – äktenskapstycke :)
Ni är jättefina.