torsdag 20 maj 2010

Kul med moster Sofie!

Jag hade en ambition att åka in till stan och shoppa, omöjligt, som vanligt. Istället mötte vi upp Sofie vid St:a Clara kyrka. Där fick Lovisa gå runt som hon ville. Där fanns också en duva som hon knatade efter en lång stund. Det var så fascinerande att se henne upptäcka en fågel som flög runt, för första gången egentligen. Barn ger en verkligen nyöppnade ögon. Sen gick vi vidare till institutet och då fick Lovisa rida på Sofies axlar. Ni ser på bilden vad hon tyckte om det!

6 kommentarer:

Lollo sa...

åh!!!vilken otroligt underbar bild! den kan man leva på länge!

Alexandra sa...

alltså jag kan verkligen tänka mig att gifta bort oscar till lovisa! vilken sötnos!

Lisen sa...

Vilken underbar bild av två supersöta brudar!!!

Sissel sa...

jag vill också leka med sofie och lovisa!!

Alice sa...

Vad ska man kalla henne,mmmhhh jag vet nu skrattmonstret!:)

Louise sa...

haha fantastiskt!!