onsdag 10 augusti 2011

Sikta mot stjärnorna

Sommarens projekt har varit potträning. Det har gått framåt för att sedan gå bakåt... torka, duscha, springa till toaletten, vänta vid toaletten osv. osv. Efter ett tag bestämde jag mig för att försöka locka med klistermärken vid "toaprestation". När jag var liten fick vi klistermärken för allt möjligt vi gjort, och jag älskade det. Jag vet inte om det var det som gjorde susen egentligen, men Lovisa tyckte det var kul att få välja en stjärna att sätta upp.

Sedan några veckor tillbaka sätter vi bara upp sporadiska stjärnor, annars skulle det vara överfullt. Tycker det är kul att se hur hon valt att placera stjärnorna, speciellt raden längst ner.

Favoritfärg? Blå!

Ganska banalt inlägg kanske, men i vår lilla värld är det stort.

1 kommentar:

Charlotta sa...

det är stort! gillar dina inlägg. och dig. du är en fin mamma. och svägerska. och vän.