torsdag 26 november 2009

Var är Lovisa?

Lovisa somnade själv i sin säng ikväll. Jag hade hört henne ligga och prata för sig själv innan det blev tyst och sömnen infann sig. När jag kom in i sovrummet tittade jag på hennes säng, men såg henne inte. Jag tittade i vår säng för att se om Christian av någon anledning lagt henne där. Jag tittade på hennes plats igen för att se om hon hamnat under täcket eller liknande. Men icke. Då får jag syn på något i fotändan av spjälsängen. Ni kan se själva på bilden (som är lite arrangerad. När jag letade hängde det diverse saker på kanten som skymde än mer). Det var tydligen inte bara snack på den unga damen innan hon somnade!

5 kommentarer:

AL sa...

hehe det här var kul.

Anonym sa...

hjärtat slog några extraslag ett tag va???!
/Karro

Sofie sa...

dags att sänka ner sängen snart kanske, innan Lovisa hinner försöka ta sig ur... (ok, jag fattar att det dröjer, men jag tror mycket om min systerdotter)

Evelina sa...

Om hjärtat slog ett extra slag! Jag har tänkt precis samma sak om att sänka sängen snart. Hon håller på att väga på knäna för att börja krypa snart också.

Louise G sa...

hehe påminner mig om när Lova var nyfödd och jag vaknade på natten mellan amningarna och trodde att hon försvunnit in i täcket.... Paniiiiiik!!! Väckte henrik av mitt hysteriska letande. i själva verket sov hon gott i sin säng bredvid vår.
det var tider det... grav sömnbrist och allmänt chocktillstånd över att ha fått barn tror jag... :)
KRam!