söndag 2 januari 2011

Orderbekräftelse från himlen

Hej Evelina och Christian,
Ditt ordernummer: 482514
Ditt kundnummer: 100356

Det här är en bekräftelse på er beställning.

AntalProduktHårfärgÖgonSyskon
Addá PrisPris
1 stLillebror
Blond BlåFinns


0 kr0 kr



Summa inklusive moms och fraktkostnad:0 kr

Betalningsalternativ: 9 månaders graviditet och en oändlig mängd kärlek
Vi beräknar leverera er vara den 15 maj 2011.


Ni har ingen returrätt på denna vara.

Kontakta oss gärna om ni har några frågor.

Med vänlig hälsning,

Himlen

9 kommentarer:

Alexandra sa...

Haha vilket roligt sätt att annonsera på! GRATTIS! :) Hoppas du har fått må bra/mår bra. Kram

Karolina sa...

Vad gulligt! Grattis igen!

Lisen sa...

Evi!! Det är så himla roligt och jag är så glad för er skull, även om jag redan visste...!
Du jag lovar att jag inte ska pressa er att kalla honom för Lisen...! Ni får helt välja namn själva!! Kramar i massor från Gudmorsan!!!

Marita sa...

Najs :) Har nog sett att leveransen är på väg.
Lisen – varför inte Hasse? =D

Helena sa...

GRATTIS!!!! Åh, vad roligt för er. Hoppas att du får må bra! (Tänk om han har mörkt hår. ;))

Bröhlén sa...

wahooo!!
Jag längtar tills vi kommer tillbaka och får se underverket :)

PERNILLA sa...

åh vad kul!! stort grattis till er alla tre!

Charlotte sa...

Haha! Gulligt! Stort grattis och lycka till! Kram

Noomi sa...

Åååååh stort grattis till er!